Genelec obchodzi rocznicę 40 lat istnienia!

0

40 lat istnienia marki, to nie lada powód do dumy. Dziś możemy przedstawić Wam krótki zarys historyczny firmy Genelec. Sukces marki to przede wszystkim innowacje, dbałość o najwyższą jakość produktów i zaawansowane technologie.

W 1978 Ilpo Martikainen założył firmę Genelec wraz z Topi Partanen. Wtedy rozpoczęła się przygoda, która wpłynęła na świat profesjonalnego audio. Ilpo i Topi stworzyli aktywny monitor studyjny S30 dla fińskiego nadawcy radiowo-telewizyjnego YLE. Ten moment stanowił kamień milowy w historii rozwoju profesjonalnego monitoringu audio.

S30 cechował się naturalnym brzmieniem i zdolnością dostosowywania do różnych warunków akustycznych. Inżynierowie pokazali jak bardzo są zdeterminowani by zapewnić użytkownikowi wiarygodne narzędzie odsłuchowe oraz możliwość kalibracji – i te zasady do dzisiaj stanowią fundament filozofii Genelec.

Genelec, zachęcony powiększającym się gronem klientów i osiągnięciami, wprowadzał nowe produkty, takie jak monitor 1035 czy technologie Directivity Control Waveguide i Minimum Diffraction Enclosure. W 1991 roku monitor bliskiego pola 1031 zmienił świat monitoringu audio po raz kolejny, stając się niedoścignionym standardem w branży.
Mijały dekady, a firma zyskiwała coraz lepszą reputację wraz z rosnącą popularnością monitorów serii 8000, oraz systemu kalibracji Smart Active Monitoring i oprogramowania GLM. Przez te wszystkie lata badań i rozwoju, lecz przede wszystkim pasji do udoskonalania brzmienia sprawiły, że firma zyskała niezachwianą międzynarodową pozycję.

Oprócz spektakularnego urodzinowego wydarzenia, w ciągu tego roku odbędą się konkursy z atrakcyjnymi nagrodami – wśród nich między innymi wycieczka do fabryki Genelec w Finlandii i konkurs dla kompozytorów organizowany we współpracy z Boiler Room.

W kanałach social media (Facebook, Instagram firmy Genelec), trwa kampania promująca 40 rocznicę marki. Zatem wszystkich, którzy są użytkownikami sprzętu Genelec  zachęcamy do dzielenia się wspomnieniami i doświadczeniami oznaczając posty hashtagiem #Genelec40th. W ciągu tego roku, Genelec będzie też publikował filmy z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości firmy. Dodatkowo, książka z okazji 40 rocznicy działalności przedstawi nowe spojrzenie na ostatnie cztery dekady.

“Świętowanie 40-lecia Genelec jest niezwykłym wydarzeniem, biorąc pod uwagę wprowadzone przez naszą firmę innowacje oraz fakt, że cały czas dążymy do perfekcyjnego brzmienia tak samo, jak na początku” – skomentował dyrektor generalny Genelec Siamäk Naghian.

“Ten rok świętowania dedykujemy wszystkim, którzy pozwolili nam być tu gdzie jesteśmy – użytkownikom Genelec na całym świecie, naszym dystrybutorom i sprzedawcom, prasie, naszym cenionym pracownikom i oczywiście założycielowi Genelec, Ilpo, którego filozofia cały czas nam przewodzi.”

Więcej info:
Producent: www.genelec.com
Dystrybutor: www.konsbud-audio.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here