Interfejsy Focusrite słyną z krystalicznie czystej konwersji i najlepszego w swojej klasie zakresu dynamiki. Nie inaczej jest w przypadku Clarett 4 Pre, którego praktyczną prezentację możecie zobaczyć w filmiku poniżej.
Focusrite do swej siedziby w Buckinghamshire zaprosił Solomon Grey. W cudownie brzmiącym pomieszczeniu zespół wykonał utwór “Epitaph”. Wszystkie instrumenty, wokale i sample podpięte były pod interfejsie Clarett 4 Pre.
Clarett 4 Pre oprócz rewelacyjnej, 24 bitowej konwersji przy próbkowaniu 192kHz, wyposażono w nowe przedwzmacniacze mikrofonowe z tą samą impedancją i tonem transformatora ISA – czyli przedwzmacniacze, z których zasłynęła firma Focusrite. Wszechstronna dbałość o jakość dźwięku w połączeniu z technologią Thunderbolt, która zapewnia minimalną latencję i uwalnia rzeczywistą moc Twojego DAW, sprawia że seria Focusrite Clarett to najlepiej brzmiące, z najniższą w swojej klasie latencją interfejsy audio. W skład serii Clarett wchodzą cztery urządzenia: 2Pre, 4Pre, 8Pre i flagowy 8Pre X.
W skrócie o Focusrite Clarett:
- Nowe preampy Clarett wzorowane na klasycznym modelu ISA
- Największy w tej klasie zakres dynamiki: 116dB A/D i 118dB D/A
- Najnowsza technologia Thunderbolt zapewniająca latencję poniżej 1ms
- 24bit, próbkowanie 192kHz
- Red 2 i Red 3 Plug-in Suite w formatach AAX, AU i VST 64-bit, SoftTube, Saturation Knob, TSAR-1R, Tube Delay
- Możliwość rozbudowy przez ADAT
- Szczegółowe mierniki sygnału
- MIDI I/O
- Nie zawiera kabla Thunderbolt
Więcej o interfejsie znajdziecie na stronie polskiego dystrybutora, www.audiotechpro.pl i na www.uptone.pl/studio/sprzet-studio/audio-interface-focusrite-clarett-4pre.
Swego czasu Focusrite zaprosił Solomon Grey do swej siedziby w Buckinghamshire do wykonania epickiego utworu "Epitaph" w cudownie brzmiącym pomieszczeniu. Sekcja smyczkowa, wokale, klawisze oraz sample triggerowane z Abletona – wszystko to na interfejsie Clarett 4 Pre ?Pamiętajcie, że produkt ten dostępny jest obecnie w promocyjnej cenie ?? http://bit.ly/2wq6n8K
Opublikowany przez Audiotech na 18 września 2017