Znamy kolejną pulę artystów Audioriver 2019

0

Jeśli nadal szukacie powodów, by wybrać się na czternastą edycję festiwalu Audioriver, to mamy ich dla Was aż 10! Do line-upu imprezy właśnie dołączyli m.in. The Black Madonna, Blooma, Brookes Brothers, czy David August.

Do podanego wcześniej line-upu Audioriver 2019 dołączyło kolejnych 10 wykonawców. Na festiwalowej scenie oprócz ANNA, Ańii, Black Sun Empire, FJAAK live, Jon Hopkins live, Kobosil, Mall Grab, Polo & Pan live, Sam Paganini, Seba ft. MC Conrad i Stavroz live zobaczycie również The Black Madonna, Blooma, Brookes Brothers, David August, Enrico Sangiuliano, InsideInfo, Oliver Koletzki, Peter Van Hoesen, Shlømo live i Wilkinson live.

Impreza tradycyjnie odbędzie się w Płocku w ostatni weekend lipca, czyli w dniach 26.07-28.07.2019.

Informacji o festiwalu szukajcie tez na www.facebook.com/pg/audioriver.


Sprzedaż biletów na festiwal odbywa się za pośrednictwem serwisu eBilet.pl pod adresem

Dostępne warianty cenowe to:

  • 31 października – 2 grudnia 2018
    – karnet 2-dniowy: 200 zł
    – karnet 3-dniowy: 270 zł
  • 3 grudnia 2018 – 3 lutego 2019
    – karnet 2-dniowy: 240 zł
    – karnet 3-dniowy: 310 zł
  • 4 lutego – 12 maja 2019
    – karnet 2-dniowy: 270 zł
    – karnet 3-dniowy: 340 zł
  • 13 maja – 22 lipca 2019
    – karnet 2-dniowy: 300 zł
    – karnet 3-dniowy: 370 zł
  • 23 lipca – 26 lipca 2019
    – karnet 2-dniowy: 330 zł
    – karnet 3-dniowy: 400 zł

Bilety jednodniowe na piątek i sobotę kosztować będą 200 zł, a na Sun/Day 70 zł. Pojawią się one w sprzedaży w późniejszym terminie, wyłącznie w przypadku niewyprzedania się karnetów.


Marea Stamper, czyli The Black Madonna, to zdecydowanie jedna z najbardziej charakterystycznych i charyzmatycznych postaci w świecie muzyki elektronicznej ostatnich lat. Amerykanka jest nie tylko świetną DJ-ką i producentką, ale także aktywistką, która działa m.in. na rzecz poprawy sytuacji kobiet i społeczności LGBTQ. Tylko w ciągu 12 ostatnich miesięcy wraz ze swoim cyklem We Still Believe odwiedziła m.in. Paryż, Miami, Los Angeles, Manchester czy Londyn (na niesamowitej całodziennej imprezie w Shoreditch), rozgrzewała największe międzynarodowe festiwale (m.in. Melt! Festival czy Primavera Sound), a także wraz z Dixonem, Tale of Us i Solomunem wystąpiła w kultowej grze Grand Theft Auto. Jedno jest pewne – jej set będzie jednym z najbardziej energetycznych i roztańczonych występów podczas tegorocznej edycji Audioriver.


Blooma to nowy producencki projekt na polskiej scenie, za którym stoją DEAS (znany z wydawnictw w popularnych międzynarodowych wytwórniach z muzyką elektroniczną, takich jak KMS, Bush Records i Second State), a także AGIM, który jest m.in. współautorem sukcesu takich grup, jak Őszibarack czy Nervy. Ich kolaboracja to połączenie wielkiej pasji i miłości do muzyki, pochodzącej od artystów z dwóch różnych muzycznych światów, którzy świetnie sprawdzają się we wzajemnej współpracy zarówno w studiu, jak i podczas występów na żywo. Warto podkreślić, że pierwsze wydawnictwo projektu Blooma ukazało się w cenionej hiszpańskiej wytwórni Suara, współpracującej chociażby z Charlotte De Witte czy Booka Shade.


Projekt Brookes Brothers tworzą dwaj bracia – Dan i Phil, specjalizujący się w tworzeniu cieplejszych odmian muzyki drum & bass, zawierających elementy brzmień disco czy soulu. Potwierdza to ich najwiekszy hit, czyli „Carry Me”, który został wybrany jako „Hottest Record in the World” przez Zane’a Lowe’a, i był obecny na playlistach BBC Radio 1 i BBC Radio 1Xtra. Wraz z sukcesami solowych produkcji i kolaboracji, Brookes Brothers zbudowali sobie pozycję uznanych remikserów. Na swoim koncie mają przeróbki utworów dla takich producentów, jak Chase and Status, Nero czy Crystal Fighters.


Urodzony w Hamburgu w 1990 roku David August komponuje wielopłaszczyznową muzykę elektroniczną. Jak twierdzi: „Tworzenie muzyki – akt tworzenia w ogóle – powinien być wolny od racjonalizmu. W najlepszym wypadku powinien polegać wyłącznie na komunikacji z podświadomością”. Jego karierę producencką można prześledzić poprzez wieloletnią już twórczość; serię wczesnych singli i remiksów, po debiutancki album pt. „Times”, aż do łamiących schematy produkcji wydanych w pod-wytwórni Ninja Tune (Counter Records) i dwóch dojrzałych krążków wydanych w 2018 roku. Live show Davida przybiera różne formy, ale niezależnie czy występuje sam, z orkiestrą czy z zespołem, ważną częścią jego występów jest improwizacja, o czym z pewnością przekonamy się również w Płocku.


Enrico Sangiuliano to producent, performer i inżynier dźwięku urodzony w Reggio Emilia we Włoszech. Już jako nastolatek interesował się technologią. W latach 90. tworzył pierwsze produkcje na domowym komputerze, a także zdobywał popularność, grając podczas lokalnych undergroundowych wydarzeń. Potem przez lata współpracował z różnymi wytwórniami, a dziś jest jednym z najbardziej znanych przedstawicieli Drumcode, oficyny zarządzanej przez Adama Beyera. Popularność zyskał dzięki takim utworom, jak „Hidden T”, „Astral Projection” czy „Moon Rocks”, które zebrały miliony wyświetleń na YouTube. Dużą popularnością w tym samym serwisie cieszą się również jego remixy dla tak cenionych wykonawców, jak Armand Van Helden czy Moby.


Projekt InsideInfo pierwotnie tworzył duet producentów, który ciężko pracował w studio, a na antenie radia Origin FM co tydzień prezentował swoje nowe utwory świetnie przyjmowane przez fanów drum & bass. Po pewnym czasie, postanowili podążyć swoimi drogami, a projekt InsideInfo do dziś kontynuuje Paul, który stał się on jednym z czołowych przedstawicieli mocniejszych odmian drum & bass. Jego utwory znalazły się w katalogach m.in. Viper Recordings, Horizons, Critical czy Blu Mar Ten.


Choć dziś Oliver Koletzki jest kojarzony z elektroniką, jego przygoda rozpoczęła się od brzmień hip hopu, produkowanych na konsoli Commodore 64 w rodzinnym Brunszwiku. Cierpliwość i kilka lat spędzonych w studiu zaowocowały wymarzonym debiutem, ponieważ jego pierwsze wydawnictwo za sprawą Svena Vätha w 2005 r. ukazało się w wytwórni Cocoon. Do dziś, Koletzki wydał 6 pełnowymiarowych albumów, na których znalazły się m.in. takie hity, jak „Bring Me Home”, „These Habits” czy „Bones” wyprodukowane razem z HVOB. Zdecydowaną większość swojego materiału Oliver opublikował w stworzonej przez siebie wytwórni Stil Vor Talent, która na przestrzeni lat z małego labelu ewoluowała do szanowanej oficyny, działającej również jako agencja bookingowa.


Peter Van Hoesen nigdy nie był typowym artystą sceny techno. Choć jest uważany za jednego z najlepszych selektorów gatunku, w swojej twórczości łączy dźwięki, które sprawdzą się w różnych otoczeniach – w klubie, domu, galerii czy muzeum. Twierdzi, że szczególny wpływ na jego edukację muzyczną miały belgijskie radiostacje i audycje, które nagrywał na kasety magnetofonowe. „Te audycje radiowe naprawdę otwierały głowę i prezentowały wszystko, co wartościowego znajdowało się poza mainstreamem. W ten sposób odkryłem wiele brzmień nowej fali, EBM, industrialu, a nawet wczesnego house’u i techno”. Poza aktywnym produkowaniem i graniem na żywo, Peter prowadzi również własną wytwórnię Time to Express.


Urodzony w Paryżu Shlømo jest obecnie jedną z najbardziej liczących się postaci francuskiej sceny techno. Wymiary muzyki elektronicznej odkrywa od 2005 roku, a zainteresowanie tymi brzmieniami zawdzięcza wpływom m.in. wytwórni Warp oraz twórczości Aphex Twina i Boards of Canada. Kilka lat później poznawał scenę również od strony imprez, a jego entuzjazm i inspiracje skłoniły go do zakupu pierwszego sprzętu do rozpoczęcia produkcji. Dziś muzyka Francuza to skrzyżowanie nurtów techno, eksperymentalnej elektroniki i muzyki filmowej, co zaprezentował w materiale na debiutanckim albumie pt. „Mercurial Skin”. Jako performer, Shlømo od kilku lat poświęca się występom live, które prezentował już m.in. podczas Amsterdam Dance Event, w berlińskim klubie Berghain czy na festiwalach Exit i Weather.


Wilkinson to obecnie jedna z najbardziej znanych postaci na międzynarodowej scenie drum & bass. Producent z przedmieść Londynu zyskał ogromną popularność po wydaniu debiutanckiego albumu pt. „Lazers Not Included”, na którym znalazły się m.in. takie hity, jak „Half Light”, „Too Close” czy „Afterglow” – klip do tego utworu do dziś uzbierał prawie 64 miliony wyświetleń na YouTube. Z kolei drugi album Wilkinsona pt. „Hypnotic” stał się najbardziej utytułowanym albumem drum & bass w 2017 roku, a wśród jego fanów znaleźli się m.in. Zane Lowe, Skrillex i… sam Elton John. Wraz z wydaniem obu płyt, Brytyjczyk skupił się również na występowaniu na żywo z pełnowymiarowym zespołem i właśnie w takiej odsłonie zagra na Audioriver.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here