Wbrew obecnemu trendowi przenoszenia sprzedaży instrumentów i sprzętu muzycznego do internetu, firma Roland zwróciła się w stronę tradycyjnej sprzedaży detalicznej w sklepach, otwierając salony firmowe nastawione na klienta.
Wybrane sklepy detaliczne w Ameryce oraz innych częściach świata objęte zostaną nowym programem Roland Audience Specific Experience (ASX). Oprócz zapewnienia bezpośredniego dostępu do pełnej gamy produktów marki Roland i BOSS, nowe sklepy firmowe Roland będą oferować pomoc specjalistów ds. produktów oraz demonstracje praktycznego zastosowania instrumentów, a także coś więcej…
Roland chce stworzyć wyjątkową przestrzeń, w której klienci będą mogli jak najpełniej doświadczyć spotkania ze sprzętem i instrumentami muzycznymi. W tym celu zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, które będą pozwalały na przykład na błyskawiczną zmianę oświetlenia oraz materiału audio i wideo odtwarzanego w sklepie, dopasowując go do gustu indywidualnego klienta!
„Rozwój wygodnych zakupów online wywarł presję na fizycznych detalistów, aby oferowali oni więcej niż tylko fizyczne zapasy produktów. Klienci coraz częściej oczekują, aby zakupy oprócz nabywania samych produktów, zapewniły im ekscytację, odkrycia czy naukę na ich temat. Będąc firmą znaną z innowacji i rozwoju nowych technologii w świecie muzycznym, wydało nam się oczywiste, że powinniśmy również rozwijać przyszłość handlu detalicznego.“
– powiedział szef sprzedaży i marketingu firmy Roland, Gordon Raison
Proces powstawania nowoczesnych salonów Roland już się rozpoczął – jak na razie otwarto wiele punktów w Stanach Zjednoczonych, a także w Glasgow, Montrealu, Pekinie, Sydney i Sao Paulo. Jeśli więc chcecie już teraz doświadczyć bliskiego spotkania ze sprzętem Rolanda, skierujcie się do którejś z powyższych lokalizacji, póki placówki Rolanda nie zagościły jeszcze w naszym kraju. Wiadomo już jednak, że firma przewiduje międzynarodową ekspansję flagowych salonów sprzedaży.
Więcej szczegółów: https://www.roland.com/us/roland-stores