Pod koniec maja na półki sklepowe trafi nowa studyjna płyta Sarsy. Podgrzewając przedpremierową atmosferę, artystka opublikowała w sieci klip promujący wydawnictwo. Piosenka “Sentymenty” powstała w ramach projektu Music Stories marki Coca Cola.
Nowa studyjna płyta Sarsy, “Zakryj” ukaże się 24 maja. Na album trafi jedenaście utworów, w tym dostępne już tytułowe “Zakryj” oraz “Carmen”. Okładkę płyty można zobaczyć obok.
“Jest to kolejny efekt moich poszukiwań i eksperymentowania ze stylem. Utwór opowiada o tym, żeby mieć w sobie odwagę iść pod prąd, by mieć odwagę robić rzeczy po swojemu bo prawda zawsze się obroni. Presja otoczenia jest wielka – ale wierzę w to, że gdy idziemy z tłumem to nie dojdziemy dalej niż tłum.. a gdy idziemy naszą własną drogą, możemy naprawdę naszym istnieniem zrobić jakąś pozytywną różnicę. Tym utworem chcę powiedzieć moim odbiorcom, żeby robili w życiu swoje, akceptowali siebie i nie oglądali się na cały świat tylko szli własną drogą”, – mówi Sarsa.
Sarsa zasłynęła przebojami “Zapomnij mi”, “Indiana” czy “Naucz mnie”. W 2015 roku zawojowała polski rynek muzyczny. Dziennikarze muzyczni uznali ją za prekursorkę nowego polskiego popu. Na koncie ma platynową debiutancką płytę “Zapomnij mi” oraz diamentowe, platynowe i złote single. Druga płyta artystki, “Pióropusze”, ukazała się 26 maja 2017 roku.
Więcej o artystce na www.facebook.com/sarsamarkiewiczofficial.