W serwisie streamingowym Spotifty pojawiła się nowa playlista zespołu The Dumplings. “Wspomnienie letnich nocy” to zestaw 70 utworów wyłonionych w konkursie zorganizowanym przez markę Durex.
„Wspomnienie letnich nocy” to lista 70 utworów dostępnych na Spotify na kanale The Dumplings. Playlista jest zwieńczeniem kampanii Gorące Letnie Noce, która zachęcała do cieszenia się prawdziwym seksem i bliskością, pamiętając o bezpieczeństwie.
Najnowsza playlista „Wspomnienie letnich nocy” dostępna od połowy września na kanale zespołu The Dumplings to składanka sentymentalnych wakacyjnych utworów. Playlista składa się ze zwycięskich utworów nagrodzonych w konkursie marki Durex, a także kawałków The Dumplings, które Justynie Święs i Kubie Karasiowi przywołują przyjemne wspomnienia.
Na playliście utwory wywodzą się z różnych gatunków muzycznych, a ich dynamika utrzymana jest na niejednostajnym poziomie. Znalazły się tutaj legendarne kawałki, takie jak Bohemian Rhapsody, a także najświeższe hity.
Wykonawcami utworów są zarówno polscy artyści, np. Daria Zawiałow czy Taco Hemigway
oraz zagraniczni, m.in. Massive Attack i The Kooks. Przekrój jest szeroki, jednak wspólnym
mianownikiem wszystkich piosenek są wywoływane dzięki nim odczucia, przywodzące na myśl najgorętsze wspomnienia wakacji.
Starannie skomponowana lista utworów jest zwieńczeniem kampanii marki Durex – Gorące
Letnie Noce. Projekt zapoczątkowany premierą utworu i teledysku „Bez słów” The Dumplings x Durex trwał przez całe wakacje. Tekst piosenki w liryczny sposób opisuje budowane napięcie i przyjemność, którą przynosi doświadczanie miłości. W klipie występują prawdziwe pary, bez doświadczenia aktorskiego, dzięki czemu widoczne są silne uczucie i intymność, jakimi darzą się zakochani. Przedstawiono cztery różne pary, podkreślając tym samym, że temat seksu dotyczy każdego, niezależnie od wieku, płci czy stażu związku.
Celem kampanii była zmiana postrzegania tematu seksu, polegająca na pokazaniu, że seks jest bardzo różny, ale każdy jest równie dobry, jeśli jest prawdziwy. Projekt miał również na celu zwiększenie otwartości wokół tego tematu. Lato to czas, który sprzyja namiętności, bliskości, miłości i chęci przeżycia nowych doznań. Marka Durex pragnęła przeprowadzoną kampanią utwierdzić wagę bezpieczeństwa i zdrowia, które świadczą o prawdziwej trosce zarówno o siebie, jak i partnera.
Więcej o zespole na www.facebook.com/TheDumplings.