Firma Kirka Hammetta prezentuje efekt basowy KHDK Abyss

155

Gitarzyści basowi mają z czego się cieszyć. Abyss, to jeden z tych przykładów, który udowadnia, że bas może brzmieć nie tylko soczyście ale i okropnie agresywnie.

KHDK to firma, która dała się już poznać z najlepszej możliwej strony. Po pierwsze robią efekty, których zakup nie zniszczy naszego pieczołowicie ustalanego budżetu. Po drugie, efekty KHDK brzmią niezwykle ciekawie, ale i agresywnie. Ich konstrukcja zaś, to zupełnie świeże spojrzenie na elektronikę gitarową.

Tworząc markę KHDK, Kirk doskonale wiedział czego brakuje gitarzystom. Przede wszystkim produktów, których twórcami będą maniacy, wręcz szaleńcy gitarowego świata. I tak można by w skrócie zareklamować kolejny już produkt firmy.
Abyss, to efekt basowy, stworzony dzięki ścisłej współpracy z wieloma basistami. Jednak główną kontrolę nad projektem piastował David Karon i Antonin Salva – główny inżynier KHDK. Efekt zaś, ogrywany był przez największych basistów, w tym muzyka zespołu Spilknot, Alessandro Venturella.

Sam efekt, to połączenie klasycznego basowego overdrive i soczystego brzmienia w clean’ie. Dzięki zastosowaniu technologii bi-amp, Abyss to efekt bardzo uniwersalny.
Na pokładzie tego małego potworka znajduje się kilka potencjometrów i ustawień, wśród których są chociażby: Gain, Clean, Treble oraz znamienny Dirty. A żeby tego było mało, dla bardziej wymagających mocnego brzmienia, przełącznik LO/Hi. Tłumaczenie chyba będzie zbyteczne, co się stanie, gdy przełączymy w tryb “Hi”?
Sprawdźcie sami…

Więcej info na stronie producenta www.khdkelectronics.com