Poza grą w Guns N’ Roses w latach 1991-1994, Gilby Clarke prowadzi również swoje studio nagrań. Dziś mamy okazję zobaczyć jak wygląda praca ze sprzętem firmy Warm Audio. Na tapecie kompresor, mikrofon, preamp i equalizer
Dziś zobaczymy kulisy nagrywania w studio należącym do dawnego gitarzysty Guns N’ Roses. Gilby zaprezentuje możliwości swojego sprzętu Warm Audio podczas nagrywania wokalu Frankie, która niedawno zaczęła nagrywać z zespołem The Studs. Pierwszym na co zwrócił uwagę Gilby to mikrofon.
Pod filmem znajdziecie pełen opis wszystkich produktów zaprezentowanych przez Gilby Clarke’a.
Warm Audio WA-47
WA-47 to w pełni lampowy, wielkomembranowy, symetryzowany transformatorowo mikrofon o wielu kierunkowości, bazujący na klasycznym modelu 47, który w ciągu ostatnich ponad 50 lat używany był do nagrywania niezliczonych hitów.
WA-47 został stworzony do profesjonalnego i domowego studia, do zastosowań live, w radiu i tv, i świetnie się sprawdza w przypadku wokalu, gitar akustycznych i elektrycznych, basów akustycznych i elektrycznych, perkusji, fortepianu, instrumentów strunowych, dętych i wielu innych źródeł dźwięku.
Wybrane cechy mikrofonu:
- reprodukcja kapsuły typu k47
- transformator wyjściowy TAB-Funkenwerk (AMI) USA
- lampa elektronowa JJ 5751
- Kondensatory polistyrenowe, Wima i Solen French
- Szumy własne: 11 dBA
- Zakres dynamiki: 130 dBA
- Maksymalny poziom SPL: 140 dB (<0,5% THD)
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz
- Impedancja wyjściowa: 200 Ω
- Znamionowa impedancja obciążenia: ≥2 k Ω
- Stosunek sygnału do szumu: 82 dBA
- Równoważnik szumu: 10 dBA (IEC651)
Więcej szczegółów:
Producent: www.warmaudio.com
Dystrybutor: www.audiostacja.pl
Warm Audio WA273-EQ
Gilby zaprezentował również 2-kanałowy preamp mikrofonowy z EQ oparty na brytyjskim klasyku 1073 – wzmocnienie sygnału 80dB, transformatory Carnhill, elementy dyskretne, przełącznik krokowy, 4-pozycyjny filtr górnoprzepustowy, wejścia i wyjścia [XLR, TRS], insert TS i wiele więcej.
Wybrane cechy Preampu:
- przedwzmacniacz mikrofonowy typu 73 z korektorem, pracujący w klasie A
- 80 dB wzmocnienia – regulacja przełącznikiem krokowym
- Przełącznik polaryzacji
- Zasilanie fantomowe 48V
- Bazujący na cewce indukcyjnej korektor 3-pasmowy
- Wzmacnianie/tłumienie niskich częstotliwości – 35, 60, 110, 220 Hz
- Wzmacnianie/tłumienie średnich częstotliwości – 360, 700, 1600, 3200, 4800, 7200 Hz
- Wzmacnianie/tłumienie wysokich częstotliwości -10,12,16 kHz
- Dodatkowe punkty korekcji wysokich częstotliwości w stosunku do klasycznego 1073
- 4-pozycyjny filtr górnoprzepustowy, oparty na cewce indukcyjnej: 50, 80, 160 i 300 Hz
- Pasmo przenoszenia od 20Hz do 20 kHz, +/- 5 dB
- Montaż w racku 19″
Więcej szczegółów:
Producent: www.warmaudio.com
Dystrybutor: www.audiostacja.pl
Warm Audio EQP-WA
Lampowy korektor w stylu Pultec EQP-1A z transformatorami CineMag, lampami 12AX7 i 12AU7, funkcją pominięcia sekcji korektora, wejścia i wyjścia XLR oraz TRS symetryzowane transformatorem, pasmem przenoszenia 20Hz – 50kHz oraz regulatorem Boost i Cut
Wybrane cechy korektora:
- Brak strat sygnału – straty przywracane przez wzmacniacz lampowy
- Wejścia XLR i TRS symetryzowane transformatorem
- Wyjścia XLR i TRS symetryzowane transformatorem
- Pasmo przenoszenia: od 20 Hz do 50 kHz
- Regulatory Boost i Cut mogą być używane jednocześnie do uzyskania efektu fazowego
- Podbicie niskich częstotliwości – 20, 30, 60, 100, 200, 400, 800 Hz – 12 db
- Podcięcie niskich częstotliwości – 20, 30, 60, 100, 200, 400, 800 Hz – 18 db
- Podbicie wysokich częstotliwości – 3, 4, 5, 8, 10, 12, 16 kHz – 18 db
- Podcięcie wysokich częstotliwości – 3, 4, 5, 10, 20 kHz – 14 db
- 5 dodatkowych punktów częstotliwości, dających większą elastyczność
Więcej szczegółów:
Dystrybutor: www.warmaudio.com
Producent: www.audiostacja.pl
Warm Audio WA-2A
WA-2A ma w pełni lampową ścieżkę sygnału, zbudowaną na podzespołach dyskretnych, wykonaną montażem przewlekanym. Wyposażony jest także w specjalne transformatory: wejściowy i wyjściowy Cinemag o dużym rdzeniu, cztery lampy wysokiej jakości oraz legendarną fotocelę Kenetek, uważaną przez wielu za najlepszą na świecie. Od dekad słynny układ typu ‚2A był standardowym urządzeniem do obsługi wokali, basu i innych instrumentów oraz materiałów dźwiękowych – działał przy tym gładko i bez problemów.
Wybrane cechy kompresora:
- lampowy kompresor optyczny (współczesna wersja klasyka 2A)
- w pełni dyskretny tor sygnału
- transformatory CineMag oraz optyczny tłumik Kenetek
- lampy Tung-Sol i Electro-Harmonix
- impedancja 600Ohm
- Atack 10ms
- Release 0.5 – 5s
Więcej szczegółów:
Producent: www.warmaudio.com
Dystrybutor: www.audiostacja.pl