Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak dotrzeć do serca przemysłu muzycznego? Wielu twórców muzycznych, niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczynają swoją przygodę, czy też mają już na koncie kilka utworów, zadaje sobie to pytanie. Często słyszy się porady typu “Po prostu wyślij swoje demo, na pewno się z Tobą skontaktują”, jednak rzeczywistość nie zawsze jest tak różowa.
Już w najbliższą środę, w muzycznym talk-show “Na Setkę” prowadzący Kris Górski i Grzesiek Stasiuk, postarają się zgłębić ten temat, odpowiadając na pytania dotyczące tego, czy w dzisiejszych czasach artyści wciąż potrzebują wsparcia wytwórni muzycznych, i co można zrobić, aby zwrócić na siebie ich uwagę. Czy wystarczy przesłać demo, aby zainteresować taką firmę swoją twórczością?
Aby przybliżyć Wam ten temat z różnych perspektyw, zaproszony został ekspert, który zna branżę od środka. Gościem odcinka będzie Piotr Mackowiak, który ma bogate doświadczenie w branży muzycznej. Pełnił kluczowe role w Sony Music Entertainment Polska od 1998 roku, gdzie odpowiadał m.in. za marketing i był dyrektorem generalnym. Mackowiak odegrał istotną rolę w połączeniu Sony Music Entertainment i BMG w Polsce.
Obecnie jest współzałożycielem Dream Music, firmy fonograficznej, która od 2005 roku wspiera zarówno polskich, jak i zagranicznych artystów. Wśród współpracujących z Dream Music znaleźli się tacy artyści jak Patricia Kaas, Formacja Nieżywych Schabuff, Lenny Kravitz, Jennifer Lopez, RY X, Dope Lemon, Jack Savoretti, Duran Duran, Simply Red, Alice Merton i wielu innych. Piotr podzieli się swoim unikalnym spojrzeniem na branżę i poradami dla artystów dążących do sukcesu.
Więcej szczegółów:
https://nasetke.pl