“Bankiet u sanah” to pierwsza trasa koncertowa w Polsce przygotowana z wielkim rozmachem, w której wykorzystano systemem dźwięku immersyjnego L-ISA od L-Acoustics. Dla fanów artystki zalety są oczywiste. Niesamowite i wciągające wrażenia oraz najwyższej jakości dźwięk dookólny. Jak wyglądały jednak przygotowania do tak potężnej produkcji od strony technicznej?
Magazyn Muzyka i Technologia przygotował bardzo ciekawy materiał wideo, w którym Jerzy Kubiak, projektant i inżyniera systemu pracujący przy tej produkcji opowiada jak wyglądały przygotowania do trasy, jak skonfigurowany był cały system, czym jest tzw. “frontfill immersyjny” i jakie możliwości daje interfejs L-ISA w trakcie produkcji koncertowej. Zapraszamy do oglądania i słuchania:
Jerzy Kubiak to ceniony inżynier systemów nagłośnieniowych i realizator dźwięku, z bogatym doświadczeniem w pracy przy dużych wydarzeniach live. Posiada nadany mu przez firmę L-Acoustics międzynarodowy certyfikat KSE, uprawniający go do pracy ze wszystkimi systemami L-Acoustics, w tym K2 i K1. Jest też pierwszym w Polsce absolwentem kursu zaawansowanego z technologii L-Acoustics L-ISA, oczywiście udokumentowanego certyfikatem.
Przy tej okazji zapraszamy Was także do obszernego artykułu “Od stereofonii do hiperrealizmu. Koncertowy dźwięk przestrzenny L-Acoustics L-ISA”, oczywiście jego autorstwa. Link do publikacji: TUTAJ.
Więcej szczegółów
Producent: https://www.l-acoustics.com
Dystrybutor: https://audioplus.pl//l-acoustics/l-isa
CZYTAJ TAKŻE:
Cavatina Hall w czołówce Europy! Czym jest dźwięk immersyjny L-ISA od L-Acoustics?